دسترسی اکثر ساکنان کره زمین به اینترنت نکته مثبتی است. اینترنت بستری را برای درآمدزایی و ارتباط با دیگران فراهم می کند. تعداد قابل توجهی از مطالبی که در اینترنت مشاهده می کنیم، تکراری هستند (به ویژه در رسانه های ایرانی) و گوگل به عنوان بزرگترین و پرکاربردترین موتور جستجو، جزئیات جالبی در این زمینه منتشر کرده است.
به گزارش گیزچینا، گوگل رویدادی را در سنگاپور برگزار کرد و گفت 60 درصد از کل محتوای اینترنت تکراری است. گوگل این دسته از محتوا را اینگونه تعریف می کند: «محتوای تکراری عموماً بلوک های استراتژیک محتوا در داخل یا بین دامنه ها هستند که یا کاملاً برابر یا به وضوح مشابه سایر محتواها هستند».
وب سایت هایی که به طور خاص بر سئو تمرکز می کنند باید از نوشتن محتوای تکراری خودداری کنند. گوگل به این موضوع توجه ویژه ای دارد.
نظر شما کاربران زومیت در مورد محتوای تکراری چیست؟