دایرکت دبیت که در برنامه ها و محصولات ایرانی به پرداخت مستقیم نیز معروف است، راه حل جدیدی برای پرداخت است که به کاربران این امکان را می دهد تا با فعال کردن آن در پرداخت های خود با اشاره یا کلیک، در کمتر از چند ثانیه خرید خود را انجام دهند. برای پایان دهی
شبنم بهنام، مدیر محصول بازارپی، مزیت بدهی مستقیم نسبت به پرداخت با درگاه های اینترنتی را سهولت کاربر در فرآیند پرداخت، افزایش میزان موفقیت در پرداخت ها و افزایش تعداد تراکنش های کاربر می داند. پس از فعال سازی به گفته وی، ورود اطلاعات کارت بانکی در هر بار پرداخت و مهمتر از آن امکان عدم دریافت رمز پویا هنگام پرداخت با درگاه اینترنتی، شانس موفقیت کاربر را کاهش می دهد.
مزیت پرداخت مستقیم بدهی نسبت به درگاه های اینترنتی
داده های بازارپی نشان می دهد که میزان موفقیت پرداخت از طریق بدهی مستقیم 11 درصد بیشتر از این رقم در درگاه های اینترنتی است. همچنین زمان صرف شده توسط کاربران برای پرداخت در درگاه اینترنتی به طور متوسط 80 ثانیه است در حالی که کاربرانی که از پرداخت مستقیم استفاده می کنند این فرآیند را در کمتر از 2 ثانیه انجام می دهند. نکته قابل توجه دیگر در رفتار کاربران فعال بدهی مستقیم افزایش چشمگیر تعداد تراکنش های آنها نسبت به گذشته است که دلیل آن سهولت این روش پرداخت و درصد موفقیت بالای آن نسبت به سایر روش های پرداخت است. .
کارن بازغی، مدیر توسعه بازرگانی بازارپای بیان می کند که با توجه به مزایای بدهکار مستقیم، مشاغلی که از این روش پرداخت استفاده می کنند، شاهد افزایش درآمد و فروش خود خواهند بود. از این رو، بازارپای تصمیم گرفته است تا سرویس بدهی مستقیم را در قالب محصولی جدید به پذیرندگان و توسعه دهندگان ارائه دهد. دایرکت بزارپی به صورت یکپارچه ارائه می شود و کاربران می توانند با یک بار فعال سازی در تمامی پذیرندگانی که با بازارپی قرارداد دارند از آن استفاده کنند.
امکان استفاده از این سرویس در وب سایت، گوگل پلی و نسخه iOS پذیرندگان وجود دارد. استفاده از این سرویس تنها محدود به محصولات با پرداخت های مکرر نیست و تمامی کسب و کارهای اینترنتی می توانند با مراجعه به bazaarpay.ir و قسمت ثبت نام نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند تا کارشناسان بازارپی در اسرع وقت با آنها تماس بگیرند.