اگر بعد از مراحل ذکر شده وضعیت Outlook شما همچنان آفلاین است، شاید مشکل مربوط به اتصال اینترنت شما باشد. برای بررسی، سعی کنید یک صفحه وب را در مرورگر خود باز کنید. اگر اصلا به اینترنت دسترسی ندارید، شبکه وای فای خود را ریست کنید. برای این منظور مودم را از برق جدا کرده و پس از حداقل دو دقیقه دوباره وصل کنید. پس از راه اندازی مجدد شبکه، دوباره اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. اگر هنوز به اینترنت دسترسی ندارید، توصیه می شود با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید.
Outlook را مجدداً راه اندازی کنید
اگر اتصال اینترنت شما برقرار و پایدار است؛ اما هنوز ایمیل های جدیدی در Outlook دریافت نمی کنید، برنامه را ببندید و دوباره باز کنید. شما نمی توانید این کار را به سادگی با بستن پنجره Outlook انجام دهید. زیرا سرویس های پس زمینه این برنامه همچنان در حال اجرا خواهند بود. از Task Manager برای اطمینان از بسته بودن کامل این نرم افزار استفاده کنید.
1. روی Start کلیک کنید و سپس Task Manager را تایپ کنید.
2. در نتایج جستجو، روی Task Manager کلیک کنید.
3. روی Microsoft Outlook کلیک کرده و End Task را فشار دهید.
4. در نهایت، Outlook را دوباره راه اندازی کنید.
بررسی دقیق قوانین Outlook
شاید این موضوع چندان رایج نباشد. اما گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. اگر Outlook را برای پردازش خودکار ایمیل ها با قوانین سفارشی خود پیکربندی کرده اید، ممکن است ایمیل مورد نظر به طور خودکار فعال و پردازش شده باشد. به همین دلیل به جای پوشه Inbox در پوشه دیگری قرار می گیرد.