همچنین اگر اکانت اینستاگرام شما نوعی کسب و کار است، می توانید روی پست های اسپانسر شده سرمایه گذاری کنید تا محتوایی که به اشتراک می گذارید برای مخاطبان هدف شما نمایش داده شود. در ازای پرداخت هزینه، این پستهای حمایتشده ویژگیهای مختلف تماس برای اقدام مانند تماس با ما، کسب اطلاعات بیشتر، رزرو هماکنون یا گزینههای دانلود را ارائه میدهند.
با این حال، اگر قصد دارید یک کمپین کاملاً ارگانیک بدون سرمایه گذاری در تبلیغات طراحی کنید، باید دو هدف اصلی را در نظر بگیرید:
- تشویق فالوورها و فالوورهای احتمالی به خواندن کپشن، هدایت آنها به پروفایل اینستاگرام و کلیک بر روی لینک موجود در بیو.
- فالوورها را وادار به لایک، نظر یا اشتراک گذاری کنید (با تگ کردن دیگران)
به یاد داشته باشید که نمی توانید لینک های قابل کلیک را در پست های ارگانیک قرار دهید و باید به نحوی کاربران را از طریق لینک موجود در بیو اینستاگرام خود به وب سایت یا صفحه محصول خود هدایت کنید.
چگونه مانند یک حرفه ای کپشن اینستاگرام بنویسیم
کپشن حرفه ای نه تنها می تواند محصول و برند شما را زنده کند، بلکه می تواند مخاطب را سرگرم کند و او را متقاعد به انجام کاری کند. تعداد کاراکترهای مجاز برای نوشتن کپشن 2200 کاراکتر و تعداد هشتگ های مجاز در کپشن 30 کاراکتر می باشد.انتخاب یک هشتگ مناسب و پرطرفدار باعث افزایش بازدید صفحه شما می شود و همچنین می توانید از ایموجی ها برای جذابیت بیشتر کپشن خود استفاده کنید.
البته این بدان معنا نیست که همه کپشن ها باید دارای هشتگ یا ایموجی باشند. اینها تنها ابزاری برای جلب توجه مخاطب، خواندن کپشن و تبدیل مخاطب به فالوور هستند.
از جمله اول نهایت استفاده را ببرید
اینستاگرام فقط چند کلمه اول هر کپشن را در نگاه اول به مخاطب نشان می دهد و بقیه را بعد از سه نقطه به شکل کلمه “بیشتر” پنهان می کند، پس بهتر است مهمترین جزئیات را در ابتدای کپشن قرار دهید.
اولین کلمات هر عنوان نقش بازاریابی را در رسانه های دیگر بازی می کند
وقتی کاربران اینستاگرام را چک میکنند، فقط اولین جمله کپشن را میبینند، بنابراین این جمله یا باید آنقدر قانعکننده باشد که کاربر برای خواندن ادامهی آن، روی ادامهی آن کلیک کند یا با طرح سوال، کاربر را به ادامهی مطلب راهنمایی کند. از کپشن یا حتی بیو. .
یک تماس برای اقدام اضافه کنید یا یک سوال بپرسید
هر پست باید هدف و نیتی داشته باشد پس بهتر است هر کدام را با هدف همان پست راهنمایی کنید و منتظر نتیجه باشید. کدام یک از فعالیت های زیر را از دنبال کنندگان انتظار دارید؟
از وب سایت بازدید کنید؟ خرید یک محصول خاص؟ پستی را با دوستان به اشتراک بگذارید؟ اشتراک بخرم؟ برای شرکت در مسابقه؟ از هشتگ ویژه در پست خود استفاده کنید؟ (این دومی یک راه عالی برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر است.)